Proces

Hvordan arbejder ConText?

Vi arbejder altid ud fra vores 3 værdier: kvalitet, autenticitet og fleksibilitet. Værdiernes formål er at støtte op om det best mulige samarbejde med vores kunder. 

Vi tilpasser os kundens behov og opretter gerne samarbejde uden faste bindinger. 

Læs vores handelsbetingelser for flere detaljer.

Vi arbejder med marketing

ConText arbejder med marketing og kommunikation på mange niveauer. Vi arbejder analytisk, strategisk og taktisk, hvor vi lytter til dig, analyserer det relevante og udarbejder konkrete handlingsplaner til din virksomhed. 

Vi tilpasser forløbet til den enkelte kunde. Vi holder altid et indledende møde helt gratis og uforpligtende, så vi kan afstemme kundens behov og vores aktuelle ressourcer. Her afklarer vi indhold, pris, varighed af samarbejdet, leveringstid etc.  

ConText arbejder også med enkeltstående opgaver og aktiviteter. Mangler din virksomhed noget konkret content f.eks. et blogindlæg, et opslag til sociale medier eller et nyhedsbrev, så kan vi hjælpe dig. 

Send os en mail med en beskrivelse af, hvad du har behov for, så sender vi dig et tilbud på opgaven. 

Vores proces

Analyse & Strategi

Planlægning & Opsætning

Eksekvering & Produktion

Vi arbejder med tekst

ConText skriver tekster til din virksomheds kommunikation og marketing. Vi aftaler altid skriftligt, hvad teksten skal indeholde, tekstens omfang, opsætning og leveringstid på forhånd, så der er klare linjer i samarbejdet. 

Vi samler selvfølgelig på tilfredse kunder og retter gerne teksten til for dig uden beregning, hvis den mod forventning ikke lever op til det aftalte.  

Vores proces

Klare aftaler i samarbejdet

Research & skrivefase

Levering af produkt